آخرین اخبار :
کد خبر : 1168 دوشنبه 28 خرداد 1397 علم و فناوري
روابط عمومی دانشگاه مازندران

تا رسیدن به نقطه مطلوب و در شان دانشگاه ، اقدامات گسترده تری در ابعاد کمی و کیفی مورد نیاز می‌باشد

دکتر علی اکبر عمویی رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه به تشریح تاریخچه، اهداف تاسیس و برنامه های توسعه مجتمع فنی و مهندسی دانشگاه مازندران پرداخت.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر علی اکبر عمویی رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه به تشریح تاریخچه، اهداف تاسیس و برنامه های توسعه مجتمع فنی و مهندسی دانشگاه مازندران پرداخت.

       براساس این گزارش، دکتر عمویی در این گفت و گو با اشاره به این که پس از تاسیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال ۱۳۸۶، کلیه امکانات مرتبط دانشگاه مازندران به آن دانشگاه منتقل شد، گفت: دانشگاه مازندران بر اساس اصل حفظ جامعیت خود، حفظ حلقه های اتصال آموزش و پژوهش دانشگاه و نیز رفع نیاز های منطقه‌ای و ملی، رشته های مادر حوزه مهندسی را برقرار نگه داشت و از سال ۱۳۸۶، تلاش‌های فراوانی به منظور احیا و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری صورت گرفت.

       وی افزود: اخذ موافقت احداث ساختمان‌های مجتمع مهندسی دانشگاه مازندران، اخذ ردیف بودجه برای احداث ساختمان بخشی از این مجتمع، احداث ساختمان آموزشی شماره یک و آغاز احداث ساختمان‌آزمایشگاه‌های شماره یک، از جمله اقدامات انجام شده در دوره‌های مختلف مدیریتی دانشگاه بوده‌است.

       رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه سپس به تسریع در انجام این امور در دوره مدیریت جدید دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: از زمان مسوولیت ریاست فعلی دانشگاه، مجتمع مهندسی دانشگاه مازندران با شتاب بیشتری در جهت تکمیل فضاهای فیزیکی و تامین سایر امکانات مورد نیاز از جمله تجهیزات آزمایشگاه‌های آموزشی مواجه شد.

       دکتر عمویی رفع نواقص اساسی ساختمان آموزشی شماره یک، تکمیل امکانات اولیه مورد نیاز ساختمان آزمایشگاه‌های شماره یک، تامین حداقل‌ تجهیزات آزمایشگاه‌های آموزشی که وجود نداشتند، آغاز احداث ساختمان اداری شماره یک و آغاز احداث سوله کارگاهی شماره یک این مجتمع از جمله اقدامات مثبتی است که در دوره ریاست فعلی دانشگاه(دکتر میرنیا) در جهت رسیدن به یک مجتمع فنی و مهندسی قابل قبول به انجام رسیده است.

       رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه در خاتمه ضمن تشکر از زحمات مسوولان دانشگاه به دلیل حمایت و پیگیری بی شایبه، اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه مطلوب و در شان دانشگاه مازندران، اقدامات گسترده تری در ابعاد کمی و کیفی مورد نیاز بوده، به ویژه ابتدایی‌ترین نیاز مجتمع مهندسی دانشگاه مازندران که فضاهای فیزیکی و تجهیزات آموزشی می باشند.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها