آخرین اخبار :
کد خبر : 1163 یکشنبه 27 خرداد 1397 علم و فناوري
روابط عمومی دانشگاه مازندران

در پی درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد، صادر شد: پیام تسلیت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در پیامی درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد، استاد جامعه‌شناسی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را تسلیت گفت.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در پیامی درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد، استاد جامعه‌شناسی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را تسلیت گفت. 

      متن پیام دکتر جانعلی زاده به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

       ضمن تسلیت رحلت دانشمند والامقام جناب دکتر سید محمدامین قانعی راد، با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، بارش فضل و رحمت الهی را برای شادی روح این استاد دانا، پرانگیزه و پرکار از خداوند قادر منان طلب می کنیم. خدایا عطر آرامش و نشاط را بر روح این سید بزرگوار نثار فرما و او را با اروح مطهر اجدادش محشور فرما.

       آنچه بیشتر از این استاد بزرگ می توان آموخت، برخورداری از روحیه بالای دلسوزی، صراحت، شجاعت، امیدمندی و سعی وافر در نمایش منطقی و ارایه تحلیل واقع بینانه، انتقادی و تعالی طلب از اوضاع و احوال اجتماعی خاصه نظام آموزش عالی کشور است. آثار بجای مانده از این دانشمند پرعشق، نشان از ارادت وافر و صادقانه ی ایشان به ایران، انسان و اسلام محمدی دارد. زندگی اجتماعی و دانشگاهی این انسان شریف در مدار چند ضلعی علم، عقل، عشق، اراده، اخلاق کریمه، اخلاص، توکل و امید قابل تفسیر است.

       فقدان این استاد بزرگوار، ضایعه ای بزرگ در جمع دانشمندان، محققان و دانشوران آزاده و عدالت طلب نظام آموزش عالی کشور است. امید است روح شان شاد باشد و در جوار رحمت الهی متنعم گردد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها