آخرین اخبار :
کد خبر : 11410 شنبه 10 فروردين 1398 اجتماعی

وعده تشکیل دبیرخانه خدمات سفر غرب مازندران از سال آینده

تاکید بر جاذبه های گردشگری و اهمیت ترافیکی جاده جنگلی کلاردشت - عباس آباد در ستاد اجرایی خدمات سفر غرب مازندران / وعده تشکیل دبیرخانه خدمات سفر غرب مازندران از سال آینده

به گزارش کلارنا؛ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه غرب استان مازندران در دهمین روز از فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به ریاست حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و با حضور احمدی، نماینده ستاد خدمات سفر کشور، فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران و فرمانداران و مسئولین شهرستان های کلاردشت ، تنکابن ، رامسر ، عباس آباد ، چالوس و نوشهر در سالن جلسات فرمانداری ویژه تنکابن برگزار شد .

کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، در این جلسه ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به جایگاه ویژه این شهرستان خواستار توجه جدی به بهسازی محورهای مواصلاتی کلاردشت به مرزن اباد و کلاردشت به عباس آباد شد.
کامران پولادی با بیان اینکه جاده جنگلی کلاردشت-عباس آباد علاوه بر جاذبه های گردشگری که دارد به علت ایجاد ارتباط بین شهرستان غربی مازندران و شرقی استان گیلان به محور کندوان، موجب کاهش بارترافیگی شهرستان های مجاور نیز می شود، بر رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و حذف موانع پرخطر در این جاده تاکید کرد.

حسین حسن نژاد،معاون سیاسی استاندار مازندران، نیز در این جلسه با اشاره به ایجاد فرصت های پایدار گردشگری در استان اظهار داشت :
با وجود اینکه دوازده شهرستان از استان درگیر سیل و حوادث مترقبه بودند استاندار محترم مازندران سعی نمودند در حوزه خدمات سفر نیز حضور یافته و همه امورات را با هم مدیریت کنند، چون اگرچه سفر به نشاط اجتماعی کمک خواهد کرد اما در همین راستا حفظ جان شهروندان و مسافران بایستی در اولویت کار ما قرار باشد تا زمانی که هموطنان ما به استان مازندران سفر می کنند ذهنیت از دست دادن عزیزانشان را نداشته باشند .

حسن نژاد ادامه داد: حدود ۵۰ درصد از اقامت های شبانه گردشگران در استان مازندران در حوزه غرب استان می باشد، بنابراین این منطقه پیشانی گردشگری ما محسوب می شود و به همین منظور در سال آینده یک دبیرخانه در غرب استان خواهیم داشت.

وی افزود: باید این سوال را پرسید که چرا به اندازه کافی از فرصت ها ی گردشگری استفاده نمی شود ؟ برای نمونه جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشت می تواند به عنوان پارک جنگلی که منطقه کوهستانی و گردشگری کلاردشت را به ساحل و مناطق گردشگری عباس آباد و کلارآباد متصل می کند بهسازی شود، لذا باید توجه بیشتری در جهت آنتن دهی و امکانات آن صورت بگیرد که البته فعلا قول های مساعدی را از مدیرکل راهداری گرفته ایم تا ظرف مدت یک ماه و نیم آینده اقداماتی را انجام دهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها