آخرین اخبار :
کد خبر : 1141 یکشنبه 20 خرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

اولین نشست سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با کارکنان

سرپرست فرمانداری نکا: تمامی کارشناسان بصورت فعال و مؤثر در توسعه شهرستان، باید با ایفای نقش بصورت تیم کاری منسجم و هماهنگ در پیشبرد اهداف تلاش نمایند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، در دومین روز کاری خود در شهرستان نکا، طی نشستی صمیمی با کارکنان این مجموعه و بخشداری مرکزی ؛ به تشریح برخی از وظایف فرمانداری و بخشداری پرداخت و کارکنان را به رعایت ضوابط و قوانین اداری و اخلاقی توصیه کرد .

توحیدی مقدم در این نشست بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان تاکید کرد، و بیان داشت: مجموعه اداری فرمانداری و شهرستان باید با پشتکار ،تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را در جهت رشد و توسعه شهرستان و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان  بکار گیرند.
سرپرست فرمانداری نکا ، در خصوص میزان تأثیرگذاری کارکنان اظهار داشت: تمامی کارشناسان بصورت فعال و مؤثر در توسعه شهرستان، باید با ایفای نقش بصورت تیم کاری منسجم و هماهنگ در پیشبرد اهداف تلاش نمایند.

توحیدی مقدم خاطر نشان کرد : مجموعه فرمانداری همچون یك خانواده در كنار یكدیگر فعالیت می کنند و علاوه بر روابط سازمانی ، روابط عاطفی نیز در محیط كار حاكم باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها