آخرین اخبار :
کد خبر : 11378 سه شنبه 7 اسفند 1397 سیاست
به منظور تسریع در روند انجام پروژه های حوزه راه و شهرسازی صورت گرفت :

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های در دست اجرای غرب مازندران

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های حوزه راه و شهرسازی از غرب استان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه شهرسازی مازندران سید محمد نظری در حاشیه بازدید از پروژه های راه روستایی و مناطق سیل زده غرب مازندران که پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس آباد ، پل های امام زمین و صادق آباد تنکابن ، پل ماشالک نوشهر از محورهای مهم این بازدید بوده است افزود : این پروژه های زیرساختی در زمره ی اولویت های مهم برنامه های پیش رو می باشد .

 وی همچنین تاکید کرد : غرب مازندران با توجه به موقعیت خاص و گردشگر پذیر بودنش و همچنین حجم بالای مسافر که بدون تردید تاثیرگذاری فراوانی بر شریان توسعه دارد ، مورد توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه های زیرساختی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد : در راستای تاکیدات استاندار مازندران مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام طی برنامه صد روزه لذا در صدد هستیم با توجه به نقش راه و  شهرسازی  در توسعه همه جانبه   پروژه های استراتژیک  را در کمترین زمان ممکن  افتتاح و بهره برداری کنیم.

وی افزود : پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس آباد از جمله پروژه های مهمی بوده است که در راستای تحقق  برنامه صد روزه بزودی تکمیل و تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها