آخرین اخبار :
کد خبر : 1126 پنج شنبه 17 خرداد 1397 فرهنگ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

پیام فرماندار نکا، بمناسبت روز جهانی قدس

فرماندار نکا: در ماه مهمانی الهی، عبادت مردان و زنان مومن و شب‌زنده‌دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه‌داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، فرماندار نکا در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب اسرائیل  و آمریکا در سرزمین های اشغالی، مردم را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ماه مهمانی الهی، عبادت مردان و زنان مومن و شب‌زنده‌دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه‌داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد.

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است. 

روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولتهای زور گو بدانند که مردم ما با تمام توان ،حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می‌دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می‌کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می‌برد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان نکا در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می نمایم ، تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

جعفر احمدی- فرماندار شهرستان نکا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها