آخرین اخبار :
کد خبر : 1098 چهارشنبه 9 خرداد 1397 فرهنگ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

پیام تبریک فرماندار نکا به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

فرماندار نکا: ماه در نیمه راه به انتظار آمدن نیکوترین میهمان ضیافت الهی ایستاده و زمین چشم براه قدوم سبزش لحظه شماری می کند که اولین گل بوستان علی و زهرا بر خوان کرامت الهی می روید و عرش تا فرش از عطر دل انگیزش سرشار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، فرماندار نکا با صدور پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، تبریک گفت.

 متن به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه در نیمه راه به انتظار آمدن نیکوترین میهمان ضیافت الهی ایستاده و زمین چشم براه قدوم سبزش لحظه شماری می کند که در شب نیمه ماه مبارک رمضان سال سوّم هجرت، اولین گل بوستان علی و زهرا  بر خوان کرامت الهی می روید و عرش تا فرش از عطر دل انگیزش سرشار می گردد.

امروز طراوت میهمان دل‏های ماست. امروز از آسمان عطوفت می‏بارد و درختان عاطفه را می‏بینی که میوه‏های ایثار نثار می‏کنند. امروز زمینیان آسمانی شده‏اند. امروز خدا در همین نزدیکی‏ها نعمت می‏پاشد. امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می‏برند. امروز، روز نیکوکاری است.

درتقویم رسمی کشور مان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان روز اکرام نامگذاری شده، تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت و بخشندگی بود ، دست نیاز ایتام ونیازمندان را گرفته و در حد وسع وتوان خود به کمک فقرا بشتابند . آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده‏اند، همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏گسترانند.

اين عيد فرخنده در ماه مبارك رمضان فرصت گرانقدري براي ترويج فرهنگ الهي اكرام و مشاركت بيشتر نيكوكاران در امورات خيريه و كمك به نيازمندان است.

اینجانب ضمن تبريك اين عيد خجسته، از خداوند منان مي خواهم توفيق مشاركت در امور خيريه را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم با الگو پذيری از سيره اخلاقی امامان بزرگوار در جهت حمايت از نيازمندان و زدودن غبار فقر از چهره جامعه گام برداريم.

جعفر احمدی - فرماندار شهرستان نکا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها