آخرین اخبار :
کد خبر : 1089 سه شنبه 8 خرداد 1397 فرهنگ
استاندار مازندران در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران

از مطبوعات برای رشد و سعادت جامعه استفاده کنیم /خانه مطبوعات اتاق فکری برای راهبری مطبوعات باشد

استاندار مازندران در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت : از مطبوعات برای رشد و سعادت جامعه استفاده کنیم ‎

مهندس اسلامی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نقش رسانه و مطبوعات را برای کمک به توسعه متوازن و پایدار نقشی کلیدی خواند و گفت : از مطبوعات باید برای رشد و سعادت جامعه استفاده کنیم.

استاندار مازندران بر نقش مهم خانه مطبوعات برای ایفای نقش مدبرانه و حکیمانه در حوزه رسانه تاکید کرد و گفت : خانه مطبوعات اتاق فکری برای راهبری مطبوعات باشد.
وی حرکت با برنامه را از جمله سیاستهای مدیریت ارشد استان اعلام کرد و گفت : تمام برنامه های ما بر اساس طرح آمایش و با در نظر گرفتن استعداد سرزمینی و نیروی انسانی در حال انجام و پیگیری است و بر همین اساس 12 محور مهم و راهبردی با نگاه اقتصاد مقاومتی و با لحاظ کردن اقتصاد دانش بنیان و مردم محور و نگاه به درون و بیرون در حال عملیاتی شدن است .
استاندار مازندران ایجاد سیاه نمایی و نارضایتی بین مردم را نقشه اصلی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت در همه بخشها در حال اجراست و ضرورت دارد تا مردم در جریان خدمات دولت قرار گیرند و رسانه ها در امید آفرینی و اعتماد می توانند کمک بزرگی کنند .
اسلامی تعیین نمایندگان معین برای هر شهرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن 12 محور مهم مصوب برای توسعه همه جانبه استان را یادآور شد و گفت : کوتاه کردن زمان صدور مجوز سرمایه گذاری و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران می تواند به فرایند توسعه استان کمک نماید .
مقام عالی دولت در استان تهیه بسته سیاستی و برنامه اقدام برای هدایت رسانه های استان برای کمک به توسعه را از سوی خانه مطبوعات خواستار شد و گفت : خانه مطبوعات و رسانه ها برای تحرک بخشیدن به جامعه برای مشارکت در توسعه و ایجاد همگرایی نقش مهمی بر عهده دارند .
وی برگزاری جشنواره های تخصصی برای مطبوعات و روابط عمومی ها را یادآور شد و گفت : باید به جایی برسیم که همه در استان برای توسعه یک حرف را بزنیم و با همگرایی و همدلی دغدغه همه برای توسعه استان باشد .
استاندار مازندران در پایان از افتتاح میز خدمت در استانداری مازندران به زودی خبر داد.

در این جلسه جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در حوزه مطبوعات ارائه نمود .
همچنین اعضای خانه مطبوعات به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقاء جایگاه خانه مطبوعات و حل مشکلات مختلف حوزه رسانه و مطبوعات پرداختند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها