آخرین اخبار :
کد خبر : 1085 دوشنبه 7 خرداد 1397 اجتماعی

مسموم شدن بیش از۱۰۰ نفر در کلاردشت

تعداد ۱۱۰ نفر از اهالی این شهر از دیشب تاکنون به دلیل درد در ناحیه شکم و مسمومیت به بیمارستان حضرت قائم کلاردشت مراجعه کردند.

به گزارش خبر مازندران ، تعداد ۱۱۰ نفر از اهالی این شهر از دیشب تاکنون به دلیل درد در ناحیه شکم و مسمومیت به بیمارستان حضرت قائم کلاردشت مراجعه کردند.

 روابط عمومی فرمانداری کلاردشت  نیز اعلام کرد ، بعد از کسب خبر از بیمارستان حضرت قائم(عج) درخصوص مسمومیت تعدادی از هموطنان جلسه کمیسیون امنیت شهرستان تشکیل و با دعوت از سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان موضوع پیگیری گردید.

پیرو گزارش آقای دکتر سلیمانپور مقارن ساعت 9 شب تا قبل از اذان صبح امروز تعداد 110 نفر در اثر مسمومیت به بیمارستان مراجعه که اکثر آنها حالت وضعیتشان با اسهال و استفراغ همراه بود که با دعوت و اضافه نمودن کادر پزشکی و درمانی بیشتر مسمومین  بصورت سرپایی مداوا و تعدادی هم بصورت بستری در حال درمان میباشند.

نظر به اینکه بیماران از مناطق مختلف شهرستان و در گروههای سنی متفاوت بوده و مربوط به جلسه و مراسم خاصی نمی باشد لذا با دعوت از مجموعه بهداشت و درمان استان که هم اکنون در منطقه حضور دارند فعلاً اظهار نظر دقیق درخصوص علت حادثه امکان پذیر نمی باشد که بعد از بازدید ،شناسایی و انجام  نمونه گیری دقیق از سوی کارشناسان انجام گردید .

 فرماندار کلاردشت نیز به اعضای کمیسیون امنیت شهرستان تاکید کرد نتیجه را هرچه سریعتر به فرماندار ی اعلام کنند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها