آخرین اخبار :
کد خبر : 10402 دوشنبه 15 بهمن 1397 دولت و ادارات
در راستای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گرفت :

بازدید استاندار مازندران از غرفه اداره کل راه و شهرسازی استان

همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان استاندار مازندران از غرفه اداره کل راه و شهرسازی بازدید نمودند.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران احمد حسین زادگان استاندار مازندران ضمن بازدید از غرفه عنوان کرد : خوشبختانه تلاش همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان قابل تقدیر است وی در ادامه گفت : از زحمات تمامی کسانی که در برپایی این نمایشگاه زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می نمایم.

در چهار دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از استعدادهاي نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پيدا نموده و فعاليتهاي بيشماري در بخش حمل و نقل جاده اي در استان بويژه در دولت يازدهم امكانات گسترده اي را براي توسعه ساير بخشها در استان بوجود آورده است.

در غرفه راه و شهرسازی فعالیت ها و اقدامات انجام شده اداره کل در 40 سال انقلاب اسلامی و معرفی پروژه های شاخص در حوزه های معاونت بازآفرینی شهری و مسکن – حوزه ساخت و توسعه راهها – راههای روستایی و ساختمان های دولتی ، شهرسازی و معماری و املاک و حقوقی به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است : این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها و فعالیت های دستگاههای اجرائی و خدمات رسانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار شده و تا 21 بهمن ماه از ساعت 8 الی 7 بعدازظهر آماده بازدید همشهریان عزیز می باشد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها