آخرین اخبار :
کد خبر : 10396 شنبه 13 بهمن 1397 اجتماعی
فرماندار نکا در نماز جمعه:

برهم خوردن معادلات جهان با پیروزی انقلاب اسلامی

فرماندار نکا: فرزندان این مرز و بوم محکم دشمنان را به میز مذاکره کشاندند ، حقانیت ایران را به دنیا ثابت کردند و این افتخار را نمی‌توان قیمت گذاشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم در جمع نمازگزاران جمعه دوازدهم بهمن‌ماه با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها چند کشور از شرق و غرب در قالب ابرقدرت‌های خاص در دنیا تصمیم‌گیر بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی این معادلات بر هم خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا، مذاکرات چندین ساله غربی‌ها با ایران را نشان از اهمیت جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی خواند و عنوان کرد: فرزندان این مرز و بوم محکم آن‌ها را به میز مذاکره کشاندند و گفتند، می‌خواهیم حقانیت خود را به دنیا ثابت کنیم و این افتخار را نمی‌توان قیمت گذاشت.

توحیدی مقدم به بیان جزئیاتی از دستاوردهای کشور در طول 40 سال انقلاب پرداخت و افزود: ما خوب می‌دانیم و تکرار می‌کنیم که همه بدانند به خصوص آن‌هایی که آن طرف مرزها نمی‌دانند بدانند که جمهوری اسلامی ایران چه رتبه‌هایی داشته، دارد و به کجا باید برسد.

فرماندار نکا به سیمای نکا قبل و بعد از انقلاب پرداخت و در ادامه به برنامه‌های قابل اجرا در دهه فجر امسال نیز اشاره و افزود: در دهه فجر امسال 54 پروژه با اعتبار 50 میلیارد و 500 میلیون تومانی افتتاح خواهند شد، که بهره‌برداری از گازرسانی به 23 روستای بخش هزارجریب در اواخر بهمن یا اوایل اسفند، به ارزش 30 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‌بردای خواهد رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها