آخرین اخبار :
کد خبر : 10379 چهارشنبه 3 بهمن 1397 دولت و ادارات
در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی

از کارکنان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در در جلسه شورای مدیران بعلت جدیت و تلاش مضاعف فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت در حفظ و حراست از اراضی دولتی و اجرای احکام بموقع قضائی ، از آنان قدردانی نمودند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری  مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن تشکر از کارکنان یگان حفاظت در حفظ و حراست از اراضی دولتی گفت :  یگان حفاظت در راستای صیانت و حراست از اراضی و املاک با اقدامات پیشگیرانه از هرگونه تجاوز و تصرف ، مقتدرانه اقدام نمود.

وی یادآور شد : یگان حفاظت استان توانسته در جهت مبارزه با زمین خواری ، بخش اعظمی از بیت المال که میلیاردها تومان ارزش ریالی داشته را از  سودجویان پس بگیرند .

 مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران افزود: برای حفظ و صیانت بیت المال با هرگونه تجاوز و زیاده خواهی در اموال دولتی برخورد جدی و قانونی بعمل خواهد آمد .

  در پایان جلسه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر کل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی با اهداء لوح تقدیر از فرمانده و کلیه کارکنان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قدر دانی بعمل آمد .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها