آخرین اخبار :
کد خبر : 1017 دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

بررسی مشکلات مسکن مهر با حضور فرماندار نکا

فرماندار نکا: مشکلات عدیده در مسکن مهر ، کانال جمع آوری آبهای سطحی ، تکمیل مدرسه ، تکمیل مسجد و عدم نصب آسانسور در واحدهایی که ساکنین آنها از معلولین بهزیستی و ... می باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، با حضور فرماندار نکا ، آخرین وضعیت پروژه‌های زیربنایی، منابع اعتباری و پیگیری مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدی افزود: بی شک بیشترین کسانی که متقاضی این ساختمانهای مسکونی بودند اقشار فاقد درآمد و یا کم در آمد ، بعبارت دیگر دهکهای پایین جامعه هستند و به جهت نیاز شدید به جا و مکان دائمی اجبارأ با کمترین امکانات رفاهی زیربنایی واحدهای خود را تحویل گرفته و در آنجا زندگی می کنند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان مشکلات عدیده در مسکن مهر را کانال جمع آوری آبهای سطحی ، تکمیل مدرسه ، تکمیل مسجد و عدم نصب آسانسور در واحدهایی که ساکنین آنها از معلولین بهزیستی دانستند.

فرماندار نکا با اشاره به حوزه امنیت منطقه مسکن مهر، متذکر شد: بحث امنيت مسكن مهر بسيار حائز اهميت است، بنابراين با استقرار پاسگاه انتظامي و پايگاه مقاومت بسيج در اين منطقه از وقوع جرم، اعمال خلاف اخلاقي و بزهكاري پيشگيري مي‌كند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها